وقتی استایل، راحتی و کیفیت اولویت‌های شما در انتخاب کفش کتانی است، بدون شک اولین گزینه کفش های نیوبالانس خواهد بود. این شرکت علاوه بر تولید رانینگ های نیوبالانس، در تولید کفش و کتونی روزمره که علاوه بر زیبایی، راحتی و سبکی بسیار مطلوبی را ارائه میکنند تبحر دارد.

با در نظر گرفتن این موضوع، ما فهرستی از برجسته‌ترین کتونی های نیوبالانس را گردآوری کرده‌ایم. ما بهترین ها را در دسته بندی های مختلف انتخاب کردیم تا پیدا کردن مدل مناسب متناسب با نیازهای شما را آسان تر کنیم.

بهترین کتونی چانکی نیوبالانس

نیوبالانس ۹۰۶۰

نیوبالانس ۹۰۶۰ سلطان کفش‌های چانکی (درشت و بزرگ) در مجموعه کتونی های نیو بالانس است. زیرا متوجه شدیم که بدنه درشت آن نه تنها جشنی برای چشم‌ها، بلکه بهشتی برای پاها نیز هست.

ویژگی جالبی که در مورد این کفش کتانی یاد گرفتیم این است که فضای داخلی آن نیز درشت است، به این معنا که دارای مقدار زیادی بالشتک و پشتیبانی و زبانه نرمی است که سطح بالایی از راحتی را ممکن می کند. با توجه به این ویژگی‌ها در کنار اصالت رانینگی این کفش،متوجه شدیم که نیوبالانس ۹۰۶۰ ثبات قابل‌توجهی برای ما فراهم می‌کند و علیرغم ساختار چانکی و درشتش، ما را متعادل نگه می‌دارد.


بهترین کتونی نیوبالانس در مجموع

نیوبالانس ۲۰۰۲R

چه چیزی آن را بهترین می کند؟
از بین تمام کفش‌های اسپرت نیو بالانس که امتحان کردیم، این نیوبالانس ۲۰۰۲ بود که تاثیرگذارترین اثر را از خود بر جای گذاشت. این کفش ترکیبی متعادل از دوام و نرمی را ارائه می‌دهد که باعث شگفتی می‌شود. نیو بالانس ۲۰۰۲ همچنین دارای زبانه بسیار ضخیمی است که نه تنها تناسب آن را بهبود می دهد بلکه راحتی زیادی را نیز برای روی پا ارمغان می آورد. رویه این کفش از جیر بسیار با کیفیتی ساخته شده است که از دوام قابل اعتمادی نیز برخوردار است.


بهترین کتونی پرمیوم نیوبالانس

نیوبالانس ۹۹۰

با فناوری‌های مدرن و مواد با کیفیت بالا که آن را برای پوشیدن تمام روز مناسب می‌کند.. در مورد ۹۹۰v6 نیو بالانس چیزهای زیادی برای دوست داشتن وجود دارد، اما آنچه که برجسته است، زیره میانی عالی، پایداری قابل توجه و ساختار بی نقص آن است.

نیوبالانس ۹۹۰ ورژن ۶ دارای فوم معروف FuelCell است که برای دویدن با عملکرد بالا استفاده می شود. این زیره میانی حس ابر مانند و فنری دارد که واقعاً لذت بخش است. با ارائه تکیه گاه قوس منحصربفردش، می توانید بدون خستگی پا مسافت های زیادی را طی کنید.


کتونی های کلاسیک نیوبالانس

نیوبالانس ۵۳۰

ظاهر رترو کتونی نیوبالانس ۵۳۰ باعث شد احساس کنیم که مسافران زمان هستیم. اگرچه سبک و استایلش از گذشته نشات می‌گیرد، اما راحتی آن مطابق با استانداردهای فعلی کفش‌های کتانی است. قابلیت تنفس، دوام و وزن سبکش آن را به کفشی مناسب برای پوشیدن طولانی تبدیل کرده است. این کفش نمادین نیوبالانس پس از وقفه ای طولانی برای تسخیر خیابان ها و به احتمال زیاد قلب شما نیز بازگشته است. هنوز عاشقش نشدی؟ اجازه بدهید به شما بگوییم که ارزش یک کفش نسبت به هزینه ای که می پردازیم بهتر از این نمی شود!


نیوبالانس ۱۹۰۶

New Balance 1906R با فناوری‌های الهام‌گرفته از کفش های رانینگ به بازار کتونی باز گشته است. اگرچه این کفش به عنوان یک کفش دویدن و پرفورمنس طراحی نشده است، اما آماده است تا پاهای شما را برای فعالیت های روزانه محافظت کند. مانند بسیاری از کفش‌های کلاسیک، این کفش در صورتی که علاقه زیادی به اسنیکر های رترو و کیفیت بالا داشته باشید، انتخاب بسیار خوبی است.


نیوبالانس ۳۲۷

در بررسی بین کتونی های نیوبالانس، نیوبالانس ۳۲۷ تهویه و تنفس بسیار مطلوبی ارائه میدهد. این کفش نیوبالانس راحتی لوکسی دارد که با توجه به قیمت مقرون به صرفه آن شما را شوکه میکند.
۳۲۷ به دلیل ظاهر کلاسیک، تنفس مطلوب و وزن سبکش کفشی ایده آل برای استایل کردن ا

جمع بندی

تمام کفش های قید شده در بالا اگر از یک فروشگاه معتبر مانند فنزو استایل تهیه شوند بدون شک رضایت خاطر شما را فراهم خواهد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *