تضمین کیفیت محصول

با توجه به اینکه رضایت و آسودگی خاطر مشتریان همواره مهم ترین دغدغه و اولویت اصلی فروشگاه فنزو بوده است؛ فنزو تمهیداتی جهت رضایتمندی هرچه بیشتر خریدار اندیشیده، تا خریدار با آسودگی خاطر، اقدام به خرید نماید.

فروشگاه فنزو رساندن محصول با کیفیت به دست مشتری و تطابق آن با تصاویر و توضیحات ارائه شده بر روی سایت را از وظایف خود می داند؛ هر چند بر اساس آمار، بیش از ۹۷% مشتریان از خرید خود رضایت کامل داشته اند و این بالاترین درصد در میان فروشگاه های لباس ایرانی است؛ اما ممکن است در این مسیر مشکلاتی نیز پیش آید که در صورت وجود این مشکلات فنزو در کنار شما خواهد ماند تا رضایت صد درصدی شما جلب شود.

رویه برگشت کالا

شرایطی که در صورت بروز هر یک از آن ها امکان بازگشت محصول برای خریدار وجود دارد:

  1. محصول ارسال شده از نظر ظاهر با تصاویر موجود در سایت تطابق نداشته باشد.
  2. کیفیت محصول ارسال شده با موارد ذکر شده در سایت مطابقت نداشته باشد.
  3. اسم و شماره پشت پیراهن با اسم و شماره درخواستی یکسان نباشد.
  4. مشحصات سایز ارسالی با سایز درخواستی مغایرت داشته باشد.
  5. رنگ پریدگی و آسیب دیدگی محصول در صورتی که این آسیب دیدگی از طرف مبدا بوده باشد. بدیهی است که اگر آسیب دیدگی توسط شرکت پست جمهوری اسلامی ایران باشد هیچ مسئولیتی بر عهده فروشگاه فنزو نمی باشد.
  6. عدم تطابق تگ های درخواستی با تگ های محصول در صورتی که امکان اضافه کردن تگ به محصول نباشد.

در صورت بروز هر یک از موارد بالا بر روی محصول سفارش داده شده شما می توانید محصول را در صورتی که از زمان تحویل کالا بیش از ۵ روز نگذشته باشد، برگشت داده و فروشگاه فنزو موظف است محصول را دوباره برای شما ارسال نماید، بدیهی است که شرایط ارسال محصول مانند ارسال اولیه خواهد بود.

توجه نمایید که لیبل و بسته بندی محصول کنده و پاره نشده باشد.
اگر محصول ارجاعی شما شامل موارد بالا نباشد فروشگاه فنزو هیچ مسئولیتی در قبال ارجاع محصول بر عهده نمی گیرد.