تمامی کیت‌های فصل جدید ۲۰۲۴ فوتبال اروپا

با نزدیک شدن به شروع فصل ۲۰۲۴، بزرگ‌ترین برندهای تولید کیت ورزشی با باشگاه‌های فوتبال در سراسر جهان متحد شده‌اند تا کیت‌های فصل بعد را هر چه بهتر تولید کنند. قبل از بررسی لباس‌ها باید اشاره کنیم که شما عزیزان می‌توانید کامل‌ترین مجموعه لباس فوتبال ۲۰۲۴ را از فنزو تهیه کنید

با هم نگاهی بیندازیم به لباس های رونمایی شده در فصل ۲۰۲۴ فوتبال:

(آپدیت ۱۴ تیر)

 

کیت اول نیوکاسل فصل ۲۰۲۴

لباس اول نیوکاسل یونایتد ۲۰۲۴
لباس اول نیوکاسل یونایتد ۲۰۲۴

خرید کیت اول نیوکاسل ۲۰۲۴

کستور در ۸ ژوئن از لباس اول نیوکاسل یونایتد ۲۰۲۴ رونمایی کرد. این سومین سال همکاری بین این شرکت تولید لباس و باشگاه نیوکاسل بود. پس از یک کمپین موفقیت‌آمیز که باعث شد این تیم در جمع چهار تیم برتر قرار بگیرد، لباس فصل بعد اولین لباسی خواهد بود که نشان لیگ قهرمانان اروپا را در ۲۰ سال گذشته دارد.

کیت اول جدید نیوکاسل دارای یقه ای با الهام از دهه ۸۰ است و سنتی باقی می ماند – با راه راه های سیاه و سفید نمادین باشگاه – در جشن پیروزی های گذشته در حالی که سرخابی ها با سرمربیگری ادی هاو وارد عصر جدیدی می شوند. این پیراهن دارای یک سجاف جانبی تقسیم‌شده برای حرکت، سوراخ‌های برش لیزری در زیر بغل برای تنفس، یک سجاف افتاده و شکل‌دار برای دادن استایل بالا، و تاج باشگاهی متمایز نیوکاسل یونایتد که در سمت چپ سینه بافته شده است.

 

 

کیت دوم نیوکاسل فصل ۲۰۲۴

کیت دوم نیوکاسل ۲۰۲۴
لباس دوم نیوکاسل ۲۰۲۴

خرید کیت دوم نیوکاسل ۲۰۲۴

لباس دوم نیوکاسل یونایتد ۲۰۲۴ توسط کستور در ۳۰ ژوئن رونمایی شد و چه لباس فوق العاده ای است.

کیت دوم نیوکاسل پایه ای سبز رنگ با طرح راه راه رنگی در سرتاسر به خود می گیرد. پس از مدتها این اولین سال است که آنها در تمام جبهه ها در سراسر رقابت های داخلی و لیگ قهرمانان اروپا رقابت می کنند.

نشان باشگاه و برند Castore به رنگ سبز و مشکی نشان داده می‌شود، در حالی که رنگ سبز مشابه پرچم سعودی به همه اطمینان می‌دهد که شما در تیم چه کسی هستید.

 

 

کیت اول پورتو فصل ۲۰۲۴

لباس اول پورتو طارمی ۲۰۲۴
لباس اول پورتو ۲۰۲۴

خرید کیت اول پورتو ۲۰۲۴

خطوط آبی و سفید لباس اول پورتو برای فصل ۲۰۲۴، سرشار از تاریخ است. پورتو با رسیدن باشگاه به ۱۳۰ سالگی، جان تازه ای در طراحی گرفته است. طراحی متقارن شیک در سراسر لباس پورتو، از یقه تا سرآستین به کیت این تیم اروپایی انسجام داده است.

 

 

کیت دوم پورتو فصل ۲۰۲۴

لباس دوم پورتو طارمی ۲۰۲۴
لباس دوم پورتو ۲۰۲۴

خرید کیت دوم پورتو ۲۰۲۴

کیت دوم پورتو ۲۰۲۴ رونمایی شد و چه لباس زیبایی. لباس دوم پورتو برای فصل جدید ۲۰۲۴ با ترکیب رنگ مارسیپان و سرمه ای و با الهام از پیراهن تاریخی مورد علاقه طرفداران FC Porto طراحی شده است. اشکال هندسی متقاطع بر روی سینه پیراهن اجرا شده. لوگوی باشگاه پورتو با رنگ سرمه‌ای قاب شده. با نوارهای سایه‌ای عمودی ظاهر و احساسی تازه را ارائه می‌دهد.

 

 

کیت سوم پورتو فصل ۲۰۲۴

لباس سوم پورتو طارمی ۲۰۲۴
لباس سوم پورتو ۲۰۲۴

خرید کیت سوم پورتو ۲۰۲۴

پورتو بار دیگر با مجموعه کیت های ۲۰۲۴ اش خودنمایی کرده است و کیت سوم نیز از این قاعده مستثنی نیست. کیت سوم پورتو ۲۰۲۴ با رنگی از یاقوت کبود آبی و طلایی متالیک، بر اهمیت لوگوی باشگاه تاکید دارد. دایره های متحدالمرکز از لوگوی اژدها بیرون می آیند و حسی پویا با عمق و جزئیات بیشتر ارائه می دهند.

 

 

کیت اول پاریسن ژرمن فصل ۲۰۲۴

کیت اول پاریسن ژرمن ۲۰۲۴
کیت اول پاریسن ژرمن ۲۰۲۴

خرید کیت اول پاریسن ژرمن ۲۰۲۴

لباس اول پاریسن ژرمن ۲۰۲۴ الهام گرفته از پیراهن هایی است که این باشگاه در دهه ۲۰۰۰ می‌پوشید. به بازیکنانی مانند مائوریسیو پوچتینو و نیکلاس آنلکا فکر کنید که لباس پاریسی را با خطوط عمودی به تن می کردند. کیت اول جدید پاریسن ژرمن دارای یک نسخه تخیل مجدد با راه راه های قرمز و سفید است که با لوگوی باشگاه هماهنگ شده است. این پیراهن همچنین دارای پرچم سه رنگ است که نشان دهنده غرور پی اس جی به عنوان موفق ترین باشگاه فرانسه است.

 

 

کیت دوم پاریسن ژرمن فصل ۲۰۲۴

لباس دوم پاریسن ژرمن ۲۰۲۴
لباس دوم پاریسن ژرمن ۲۰۲۴

خرید کیت اول پاریسن ژرمن ۲۰۲۴

لباس دوم پاریسن ژرمن ۲۰۲۴ در ۲ ژوئیه رونمایی شد. کیت دوم جدید پی اس جی بازتاب رنگ‌های سنتی باشگاه است. رنگ اصلی لباس سفید است و با یک نوار منحصربه‌فرد از سادگی خارج می‌شود. رنگ‌های سنتی قرمز و آبی با حالت گرادیان زیبا روی سینه با هم ترکیب می‌شوند و تضاد واضحی با سفید روشن بقیه لباس ایجاد می‌کنند.

 

(آپدیت ۱۳ تیر)

 

کیت اول میلان فصل ۲۰۲۴

لباس کیت اول میلان ۲۰۲۴
لباس اول میلان ۲۰۲۴

خرید کیت اول میلان ۲۰۲۴

کیت جدید آث میلان برای فصل ۲۰۲۴ با نمایی منحصر به فرد از خطوط سنتی آن آماده شده است. این پیراهن دارای یک گرافیک تونال مکرر است که انرژی پر جنب و جوش شهر و میراث ماندگار باشگاه را جشن می گیرد. اما، ستاره نمایش، راه راه های سیاه و قرمز منحصر به فرد است که از طریق راه راه های تونال، تصویر “M” را در مرکز پیراهن ایجاد می کند.

 

 

کیت اول اتلتیکو مادرید فصل ۲۰۲۴

لباس کیت اول اتلتیکو مادرید ۲۰۲۴
لباس اول اتلتیکو مادرید ۲۰۲۴

خرید کیت اول اتلتیکو مادرید ۲۰۲۴

لباس اول اتلتیکو مادرید ۲۰۲۴ با شعار Puro Atletic (اتلتیکو خالص) در اینجا عرضه شده است. دلیل آن این است که هیچ مشکلی در مورد راه راه های قرمز و سفید کلاسیک وجود ندارد، با بازگشت به نوار خانه کلاسیک آنها پس از چهار سال آزمایش طراحی. یک گرادیان ظریف روی نوارهای قرمز مقداری علاقه بسیار مورد نیاز را اضافه می کند. در غیر این صورت ظاهری غیرقابل انکار است که هواداران اتلتیک آن را خواهند شناخت و دوست خواهند داشت.

 

 

کیت دوم اتلتیکو مادرید فصل ۲۰۲۴

کیت دوم اتلتیکو مادرید فصل ۲۰۲۴
لباس دوم اتلتیکو مادرید ۲۰۲۴

خرید کیت دوم اتلتیکو مادرید ۲۰۲۴

اتلتیکو مادرید در اوایل سال جاری به مناسبت ۱۲۰ سالگی خود، لباس دوم خود را برای فصل ۲۰۲۴ منتشر کرد. کیت دوم اتلیتکو مادرید ۲۰۲۴ از اولین پیراهنی که بازیکنان باشگاه پوشیدند الهام گرفته شده است که دارای رنگ آبی و سفید و همچنین نشان اصلی باشگاه است. اتلتیکو معمولاً با پیراهن های قرمز و سفید دیده می شود – اما این رنگ تنها در سال ۱۹۱۱ معرفی شد، قبل از آن دوره، آبی و سفید رنگ های مرتبط با باشگاه بودند.

 

 

کیت اول بارسلونا فصل ۲۰۲۴

کیت اول بارسلونا ۲۰۲۴
لباس اول بارسلونا ۲۰۲۴

خرید کیت اول بارسلونا ۲۰۲۴

لباس اول بارسلونا ۲۰۲۴ توسط این باشگاه اسپانیایی منتشر شد. برای اولین بار در تاریخ، طراحی این لباس از تیم زنان بارسا الهام گرفته شده است. کیت اول بارسلونا دارای نوارهای پهن کلاسیک در رنگ‌های اصلی بلوگرانا، اما با جزئیات قابل توجه است. لوگوی بارسا که با یک الماس تزیین شده است. الماس نشان دهنده اولین تیم زنانی است که تا به حال در ورزشگاه اسپاتیفای نیوکمپ یک بازی فوتبال انجام داده است، نمونه ای از روحیه پیشگامی بارسا، که همیشه نقش رهبری را در ورزش و جامعه ایفا می کند و با موفقیت مداوم همراه است. ما عاشق دیدنش هستیم.

 

کیت اول سلتیک فصل ۲۰۲۴

لباس اول سلتیک ۲۰۲۴
لباس اول سلتیک ۲۰۲۴

خرید کیت اول سلتیک ۲۰۲۴

لباس اول سلتیک ۲۰۲۴ در ۳۰ ژوئن رونمایی شد که دارای یک پیچ و تاب مدرن در حلقه های سنتی است.

کیت جدید سلتیک دارای عناصری از الگوی شیشه ای از ورودی اصلی به استادیوم است که به تاریخ طولانی و غنی باشگاه بزرگ اشاره می کند. راه سلتیک گلاسکو ریشه در پیشرفت دارد. همه کسانی که از دروازه‌های پارک هد عبور می‌کنند و از پنجره نمادین شیشه‌ای رنگی می‌گذرند، روش سلتیک را در پیش گرفته‌اند و هوپس را به نمادی از سبک مترقی در فوتبال تبدیل کرده‌اند.

آخرین نسخه از کیت خانه معروف سلتیک دارای جزئیات پیچیده است و تلفیقی کامل از تاریخ و مدرنیته است.

کیت دوم سلتیک فصل ۲۰۲۴

کیت دوم سلتیک ۲۰۲۴
کیت دوم سلتیک ۲۰۲۴

خرید کیت دوم سلتیک ۲۰۲۴

لباس دوم سلتیک ۲۰۲۴ در میراث اسکاتلندی با جزئیات پیچیده روی یقه آجدار یقه خدمه و سرآستین پیچیده شده است. کیت جدید ترکیبی عالی از تاریخ و مدرنیته با کیت مشکی قوی و با ابهت با جزئیات نمادین سه راه راه و رنگی آدیداس است که با عناصر سنتی برای تکمیل ظاهر جدید تکمیل شده است. یک تاج سلتیک دوزی شده که با افتخار روی سینه نمایش داده می شود، شور و شوق سلت ها را برجسته می کند.

کیت اول لستر سیتی فصل ۲۰۲۴

لباس اول لستر سیتی ۲۰۲۴
کیت اول لستر سیتی ۲۰۲۴

خرید کیت اول لستر سیتی ۲۰۲۴

لسترسیتی در آخرین روز فصل مقابل وستهم، از لباس اول خود برای فصل ۲۰۲۴ رونمایی کرد. روباه ها در همان روز سقوط کردند و فصل آینده در چمپیونشیپ بازی خواهند کرد. آدیداس با الگوی خود برای کیت های فصل آینده با رنگ آبی و سفید کلاسیک طراحی را ساده نگه داشته است. دیگر ویژگی قابل توجه طراحی، نوارهای جانبی طلایی در طرفین است که یادآور کیت ۲۰۲۰-۲۱ آنها است.

کیت دوم لیورپول فصل ۲۰۲۴

لباس دوم لیورپول ۲۰۲۴
کیت دوم لیورپول ۲۰۲۴

خرید کیت دوم لیورپول ۲۰۲۴

کیت دوم لیورپول برای فصل ۲۰۲۴ با الهام از لباس این تیم در دهه ۹۰ میلادی طراحی شده است.

لباس دوم لیورپول ۲۰۲۴ یک برداشت مدرن از پیراهن خارج از خانه آنها در فصل ۱۹۹۶ است، زمانی که ایان راش کاپیتان باشگاه بود و رابی فاولر فوق العاده با استعداد بهترین گلزن بود. پیراهن خود دارای الگوی یک چهارم سبز و سفید با یقه و سرآستین مشکی است که با رنگ‌های سبز رنگی – جرقه سبز، سبز سمی و سبز کاج – به روز شده است که با رنگ‌های سبز تونال لایه‌بندی شده است.

کیت اول منچستر یونایتد فصل ۲۰۲۴

کیت اول منچستر یونایتد ۲۰۲۴
کیت اول منچستر یونایتد ۲۰۲۴

خرید کیت اول منچستر یونایتد ۲۰۲۴

لباس اول منچستریونایتد برای فصل ۲۰۲۴ روح منچستر را با طراحی هندسی الهام گرفته از رز قرمز نمادین تجسم می بخشد. رز قرمز نمادین با الهام از پل بین منچستر و سالفورد که در طول انقلاب صنعتی ساخته شد، شکل خود را به عنوان یک الگوی هندسی سراسری در سراسر پیراهن به خود می‌گیرد.

الگوی جدید و برجسته و جسورانه روی یک طرح بلوک قرمز عمدتاً با تاج چوبی و لوگوی آدیداس روی سینه به رنگ سفید قرار گرفته است. تکمیل این طرح، یقه یقه ای با بافتن مسطح راه راه است که دارای رنگ های باشگاهی قرمز، سفید و مشکی است.

کیت اول آرسنال فصل ۲۰۲۴

کیت اول آرسنال ۲۰۲۴-۲۰۲۳
کیت اول آرسنال ۲۰۲۴-۲۰۲۳

خرید کیت اول آرسنال ۲۰۲۴

آدیداس از کیت اول آرسنال برای فصل جدید ۲۰۲۴ در ۲۶ مه رونمایی کرد و بیستمین سالگرد تیم شکست ناپذیران را با ظاهری جدید و جسورانه رقم زد. کیت ۲۰۲۴ آرسنال با الهام از طراحی لباس پوشیده شده توسط تیم شکست ناپذیر ۲۰۰۳، دارای سایه جدیدی از افست قرمز چشمگیر با آستین سفید و الگوی رعد و برق است که به صورت عمودی از بالا به پایین جریان دارد.

لوگوی آرسنال و آدیداس و سه راه راه پایین هر آستین همگی به رنگ طلایی هستند و رکورد ۲۶ برد و ۱۲ تساوی تیم در ۳۸ بازی در آن فصل تاریخی، در کنار نسخه معتبر این کیت حک شده است.

 

کیت اول منچستر سیتی فصل ۲۰۲۴

کیت اول منچستر سیتی ۲۰۲۴-۲۰۲۳
کیت اول منچستر سیتی ۲۰۲۴-۲۰۲۳

خرید کیت اول منچستر سیتی ۲۰۲۴

منچسترسیتی بیستمین سالگرد انتقال رسمی به ورزشگاه اتحاد را با کیت خانگی خیره کننده آبی آسمانی فصل ۲۰۲۴ جشن می گیرد. لباس اول منچستر سیتی برای فصل ۲۰۲۴ دارای جزئیات منحصربه‌فردی در جلوی پیراهن است که از معماری استادیوم الهام گرفته شده است. به‌ویژه، چهار برجک غول‌پیکر که از بیرون استادیوم قابل مشاهده است و نوارهای رنگی روی پیراهن ایجاد می‌کند. در پشت گردن، کدپستی استادیوم مشخص شده است. در جلوی پیراهن دارای یقه V-یقه به روز شده است که از اولین کیت پوشیده شده در استادیوم جدید که مربوط به فصل ۰۴-۲۰۰۳ است الهام گرفته شده است.

 

کیت اول یوونتوس فصل ۲۰۲۴

کیت اول یوونتوس ۲۰۲۴-۲۰۲۳
کیت اول یوونتوس ۲۰۲۴-۲۰۲۳

خرید کیت اول یوونتوس ۲۰۲۴

یوونتوس برای کیت اول فصل ۲۰۲۴ خود از یک حیوان خاص الهام گرفته است. استفاده از راه راه های سیاه و سفید غیرقابل انکار یوونتوس – نمادی برای باشگاه از سال ۱۹۰۳ – این الگو برای فصل جدید با یک خط برس خورده کدگذاری شده است و الگوی منحصر به فرد گورخر را تکرار می کند. از این تکنیک برای برانگیختن فردیت و هنرمندی بازیکنان در زمین استفاده می‌شود.

 

کیت اول لیورپول فصل ۲۰۲۴

کیت اول لیورپول ۲۰۲۴-۲۰۲۳
کیت اول لیورپول ۲۰۲۴-۲۰۲۳

خرید کیت اول لیورپول ۲۰۲۴

لیورپول با کیت جدیدش تلاشی برای بازگرداندن عناصر کلاسیک لباس نمادینش در جام حذفی ۱۹۷۴ انجام داده است. این الهامات شامل عناصر یکپارچه‌سازی مانند یقه و سرآستین های سفید است که رنگ سنتی قرمز گیلاسی را برجسته می کند. در پشت کیت اول لیورپول ۲۰۲۴، نشان ۹۷ که توسط شعله های ابدی محصور شده است قرار گرفته است. این نشان به یاد آن کودکان، زنان و مردانی که به طور غیرقانونی در نتیجه فاجعه هیلزبورو کشته شدند، با افتخار بر گردن نشسته است.

 

کیت اول بایرن مونیخ فصل ۲۰۲۴

کیت اول بایرن مونیخ ۲۰۲۴-۲۰۲۳
کیت اول بایرن مونیخ ۲۰۲۴-۲۰۲۳

خرید کیت اول بایرن مونیخ ۲۰۲۴

بایرن مونیخ برای کیت اولش در فصل ۲۰۲۴ ترجیح داده است که به رنگ سفید اولویت بیشتری دهد. پایه سفید تمیز این کیت با آستین های قرمز پررنگ ادای احترامی به اولین لباس خانگی بایرن در اولین فصلش در بوندسلیگا است. در داخل یقه این لباس عبارت «Rot & Weiß ein Leben lang» قرار دارد که به «قرمز و سفید برای زندگی» ترجمه شده است. به یکی از آیین نامه های باشگاه اشاره می کند که لباس های خانگی باید قرمز و سفید باشد.

 

کیت اول دورتموند فصل ۲۰۲۴

کیت اول دورتموند ۲۰۲۴-۲۰۲۳
کیت اول دورتموند ۲۰۲۴-۲۰۲۳
خرید کیت اول دورتموند ۲۰۲۴

پوما لباس اول بروسیا دورتموند برای فصل ۲۰۲۴ را در ۲۶ مه عرضه کرد، انتخاب این کیت از طریق یک مسابقه طراحی بین هواداران دورتموند با هدف نشان دادن قدردانی از پرشورترین هواداران فوتبال در سراسر جهان انجام شد.

با رای هواداران، طرح دو رنگ نمادین باشگاه که توسط یکی از هواداران به نام تیمو انتخاب شد. طرطاحی کیت ۲۰۲۴ دورتموند به گونه‌ای است که بدنه مرکزی را به طور موثر از وسط تقسیم می کند، با قسمت پایینی مشکی و رویه زرد.

جزئیات بیشتر روی قفسه سینه به رنگ مشکی، جلوه بصری سیلوئت Signal Iduna Park، زمین خانگی محبوب باشگاه، با تزئینات برگردان تیره اضافی که به منطقه روهر ولی ادای احترام می کند، ایجاد کرده است.

 

کیت دوم آژاکس فصل ۲۰۲۴

کیت دوم آژاکس ۲۰۲۴-۲۰۲۳
کیت دوم آژاکس ۲۰۲۴-۲۰۲۳

خرید کیت دوم آژاکس ۲۰۲۴

آدیداس از کیت دوم کاملا جدید آژاکس  برای فصل ۲۰۲۴ اردیویژه در ۲۶ می رونمایی کرد. اولین بار از سال ۸۹-۱۹۸۸ که رنگ کیت دوم سفید است. پیش از آن آژاکس سنت پیراهن خارج از خانه سفید داشت. که به دلیل تشدید قوانین مربوط به اختلاف رنگ بین کیت اول و دوم، این امر برای مدت طولانی غیرممکن بود.

پایه سفید لباس فصل جدید آژاکس با طرح گرافیکی فیروزه‌ای و صورتی کمرنگ در جلو و پشت پیراهن برجسته شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *