بررسی لباس دوم ایتالیا یورو ۲۰۲۰

در آخرین ماه های همکاری پوما با فدراسیون فوتبال ایتالیا، این شرکت آلمانی از لباس جدید این تیم برای یورو ۲۰۲۰ رونمایی کرد. این طرح در نوع خود عجیب ولی جذاب به نظر می رسد.


لباس جدید عمدتا سفید است و لوگوی فدراسیون فوتبال ایتالیا به صورت محو در قالب الگویی در زمینه تکرار شده است. لوگوی فدراسیون فوتبال ایتالیا و پوما به مرکز منتقل و در کنار هم قرار گرفته اند و یک خط باریک هم فاصله بین آنها را مشخص کرده است. در زیر این دو لوگو نام کشور ایتالیا به زبان ایتالیایی نوشته شده است که در یک قاب با دو رنگ سبز و قرمز به کنار متصل شده است.


استفاده از لوگوی نسبتا کوچک و نزدیک شدن دو لوگو پوما و فدراسیون فوتبال ایتالیا به هم از نکات عجیب این لباس است که آن را خاص کرده است. عده ای مخالف این طرح هستند و آن را شبیه لباس های تمرینی می دانند و عده ای از این ایده استقبال کرده اند.

رونمایی این لباس هم در نوع خود جالب بود، در حالی که پوما یک لباس دوم سفید رنگ از سری رونسانس برای مسابقات یورو ۲۰۲۰ ارائه کرده بود با رونمایی از لباس جدید و بسط دادن آن به بقیه تیم های تحت اسپانسری خود موجب شگفتی شد.


تفاوت ورژن هوادار و بازیکن:
یکی از تفاوت هایی که در ظاهر دو ورژن کاملا مشخص هست یقه آن است، ورژن هوادار دارای یقه V شکل ولی ورژن بازیکن یقه گرد است. موردی که قبلا در لباس های MLS هم مشاهده شده بود.


طراحی پارچه این دو ورژن متفاوت هست. در ورژن هوادار از طرح حفره های زنبوری شکل استفاده شده که تقریبا مشابه آن در ورژن بازیکن آدیداس استفاده می شود اما در ورژن بازیکن از یک پارچه یکدست استفاده شده است. مسلما تکنولوژی بکار رفته در این دو هم متفاوت است.


نکته عجیب دیگر در این لباس استفاده هر دو ورژن هوادار و بازیکن از لوگوهای پرسی است و از لوگو گلدوزی در ورژن هوادار خبری نیست. گرافیکی از طرح لوگو فدراسیون فوتبال ایتالیا به صورت محو شونده در هر دو ورژن دیده می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *