رویه برگشت محصول

آسودگی خاطر و رضایت مندی مشتریان همواره جز دغدغه ها و اولویت های اصلی فروشگاه فنزو بوده است. فروشگاه فنزو رساندن محصول با کیفیت و مطابق با توضیحات ارائه از محصول به دست مشتری را از وظایف خود می داند اما ممکن است در این مسیر مشکلاتی نیز پیش آید که ارائه خدمات پس از فروش از دیگر خدمات فروشگاه فنزو می باشد.

شرایط برگشت کالا:
۱. از مدت زمان تحویل کالا بیش از ۵ روز نگذشته باشد.
۲. محصول ارسال شده از نظر ظاهر با تصاویر موجود در سایت تطابق نداشته باشد.
۳. کیفیت محصول ارسال شده با موارد ذکر شده در سایت مطابقت نداشته باشد.
۴، اسم و شماره پشت پیراهن با اسم و شماره درخواستی یکسان نباشد.
۵. سایز ارسالی با سایز درخواستی مغایرت داشته باشد.
۶. رنگ پریدگی و آسیب دیدگی محصول در صورتی که این آسیب دیدگی از طرف مبدا بوده باشد. بدیهی است که اگر آسیب دیدگی توسط شرکت پست جمهوری اسلامی ایران باشد هیچ مسئولیتی بر عهده فروشگاه فنزو نمی باشد.
۷. عدم تطابق تگ های درخواستی با تگ های محصول در صورتی که امکان اضافه کردن تگ به محصول نباشد.
۸. لیبل و بسته بندی محصول کنده و پاره نشده باشد.

در صورت بروز هر یک از موارد بالا بر روی محصول سفارش داده شده شما می توانید محصول را برگشت داده و فروشگاه فنزو موظف است محصول را دوباره برای شما ارسال نماید، بدیهی است که شرایط ارسال محصول مانند ارسال اولیه خواهد بود.
اگر محصول ارجاعی شما شامل موارد بالا نباشد فروشگاه فنزو هیچ مسئولیتی در قبال ارجاع محصول بر عهده نمی گیرد.

2 thoughts on “رویه برگشت محصول

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *